I Love To See You Smile - Kapitel 5


Jag kramade henne hårt. Länge stod vi där. Jag viskade i hennes öra:
- Okej, vi väntar tills efter Bootcamp?
- Efter Bootcamp, höll hon med.
____________________________________________________________________________




Harrys perspektiv:
Efter Bootcamp. Efter Bootcamp.
Sophies ord spelades upp i mina öron, om och om igen.
Bootcamp hade satt igång på allvar nu, vi var redan inne på dag 3, och den mesta av vår tid spenderades åt att träna och sjunga. Jag hade knappt hunnit träffa Sophie, i alla fall inte ensam.
Jag blev galen av att stå och prata med henne och Bret, och inte kunna kyssa henne vilket var vad jag ville.
Men vi hade kommit överens om att inte berätta något förrän efter Bootcamp, vilket betydde att vi var tvungna att låtsas som om allt var som vanligt.
Jag fick nöja mig med att ge henne trånande blickar hela dagarna.


Senare samma dag:

Jag föll utmattad ner på min säng. Den långa dagen var äntligen över.
Hela dagen hade vi tvingats dansa, något som jag inte skulle vilja påstå att jag är jättebra på. Jag tänkte igen dagen när jag plötsligt hörde en knack på dörren.
Åh nej, nu kommer de för att säga att vi måste tillbaka och göra en till jävla dans eller en intervju eller något tänkte jag surt när jag gick för att öppna dörren.
Men till min förvåning var det inte någon sur studioproducent som stod utanför dörren.
Utan att knappt ha hunnit reagera kände jag två armar knuffa in mig i rummet igen. Sophie stängde försiktigt dörren efter sig och vände sig sedan om och log mot mig.
Hon hade på sig ett par korta pyjamasshorts och ett löst linne.
Kläder som visade mycket hud..
Jag kunde inte hålla mig längre utan kastade mig törstigt efter henne.
 3 dagar utan att få kyssa henne var som ren tortyr.
Jag tryckte upp henne mot dörren och stötte hårt mina läppar mot hennes. Hon drog händerna genom mitt hår och fördjupade vår kyss som blev mer och mer passionerad. Jag lyfte upp henne och hon slog benen runt min midja. Jag bar henne bort till sängen och tillsammans föll vi ner på den mjuka madrassen. Sophie skrattade lågt och gjorde mig alldeles yr av lycka. Vi rullade runt på sängen så att jag låg överst, med henne fångad under mig. Jag lyfte på huvud och kollade henne djupt i ögonen.
Hon var den vackraste och mest perfekta tjejen jag någonsin sett, där hon låg med ett skratt lekande på läpparna och sina underbara bruna ögon som kollade in i mina. Hennes hår låg utspritt omkring henne på kuddarna. Hon skulle aldrig kunna inse hur vacker hon var just nu. Hon drog ner mig till henne igen och kysste mig djupt. Mina händer började röra sig upp till hennes midja, och in innanför det där linnet..

Hon började knäppa upp min skjorta medans jag drog linnet av linnet. Jag böjde mig ner och kysste henne på halsen. Sophies andning började bli ansträngd och hon jobbade fortfarande på att få upp knapparna i min skjorta. Mina händer vandrade längs hennes rygg tills jag nådde hennes behåspänne. Jag mötte hennes blick:
- Är du säker?
Hon nickade:
- Helt säker.
Jag kysste henne igen, och knäppte med en hand upp behån och kastade iväg den genom rummet. Hennes varma hud var nu direkt mot min och jag böjde ner huvudet för att..
Plötsligt hörde jag en till knack på dörren, hårdare den här gången.
- Hey Harry! Vill du hitta på något?
Vi stelnade båda till när vi hörde Brets röst utanför dörren.
- Jag gick till Sophies rum, men hon var inte där – har du sett henne förresten? fortsatte han.
- Ehhhhm, nej jag vet inte var hon är! Ropade jag som svar.
- Hmm okej, men ville du hitta på något eller?
Jag hörde dörren öppnas och vi insåg med fasa att vi hade glömt låsa dörren efter oss.

_______________________________________________________________________________________

Åh! Tack för alla kommentarer! De värmer! (Sjukt ironisk!!)
Inte en enda kommentar? Gör inte det här för kommentarer, men det skulle vara kul att veta om jag ens har några läsare? Några läsare finns här ju ändå!
Tre kommentarer -kom igen, jag sätter ribban lågt här- och ni får kapitel sex ikväll!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jätte bra!!! Vill ha fortsättningen :D

2011-11-22 @ 20:32:29
Postat av: Steffie

Skiiit bra, längtar till fortsättningen!! :)

2011-11-22 @ 21:24:53
Postat av: Anonym

omg va bra, hittade den precis genom chattboxen i 1dswe.blogg.se. omg säger jag igen hahaha ASBRAA åh vad spännande

2011-11-23 @ 00:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0